La premsa del lloc com a mesura
Un milenar de novaiorquesos va gaudir de la descafeïnada cercavila dels Dimonis de sa Pobla, segons les cròniques que s'atreveixen a quantificar l'esdeveniment més enllà dels tòpics de la mediterraneïtat, de la simbiosi de cultures populars i de l'alegria dels càrrecs públics desplaçats per l'esdeveniment. Només els caps de fava poden avaluar la promoció turística aplicant el model de causa-efecte immediat. Sabem del cert que sembrar no significa benefici a la primera collita ni és suficient fer sembrades aïllades. Ara bé, qualque cosa falla quan sembla que l'esdeveniment ha tengut més repercussió a Mallorca que als suposats receptors de la promoció. Començaré a creure en les promocions turístiques d'aquest o de l'anterior govern quan els meus companys de redacció no s'hagin de desplaçar perquè ens arribi notícia de com es gasten els nostres doblers i es conhorten les consciències, i siguin els retalls de premsa del lloc els acanadors de l'èxit. Mentre no pugui comptar amb aquests mètodes d'avaluació, pensaré malament i m'equivocaré o encertaré segons, únicament, l'honradesa dels desplaçats.
També a Opinió
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’OCB impulsa una campanya perquè les famílies coneguin els beneficis d’escolaritzar els infants en català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.