Carta d'un «monjo» de la Real
26/08/06 0:00
Som el «monjo» més vell del monestir. Tenc 84 anys. He corregut molt de món. Quan travessava els Andes entre Argentina i Xile, em corprenia veure els còndors volar majestuosament, com si contemplassin les immenses extensions de la serralada. Des dels 84 anys un mira les coses des dels cims de la saviesa, la serenor i la pau. Ja no particip dels estressants treballs dels mortals, moguts per passions, ambicions, diners, poders, enveges, rancors. Dic això per dir dues paraules sobre el que ha succeït a la Real el proppassat 19 vespre. He llegit a través d'internet tot el que la premsa ha imprès.
També a Opinió
- Consideres que importar residus d’altres illes a Mallorca és un despropòsit?
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- L'extrema dreta reivindica que el decret sobre català a la funció pública inclou les seves exigències i amenaça: «És només el principi»
- El Pi: «És imprescindible frenar en sec el boom poblacional que amenaça la nostra qualitat de vida i l’equilibri del territori»
- El PP i Vox pacten rebaixar el requisit de català als zeladors i duplicar el termini perquè els funcionaris n'acreditin el nivell
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.