Contradiccions
20/04/06 0:00
Eren set que l'aguantaven i encara pixava tort, deim en bon mallorquí. I, mira per on que ens podem aplicar aquest coverbo: aquí es destrossa la terra i es xapen finques centenàries per fer i agrandir autopistes, fins a un extrem inaudit per allò que és Mallorca avui en dia i per allò que volem que sigui, si és que estimam les generacions futures, però en canvi tot són oposicions a l'hora d'enfonsar un vaixell de guerra a prop de les Malgrats. I jo encara no entenc molt bé per què.
També a Opinió
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.