Guerra a la corrupció
09/12/03 0:00
Avui se signa el primer acord internacional contra la corrupció que inclourà Àfrica i Àsia. Són acords d'aquests que un sempre pensa que ja existeixen, fins que anuncien que acaben de fer història redactant-ne el primer. Com pot ser mai que els governs més o menys civilitzats no s'hagin posat d'acord abans per lluitar contra la corrupció internacional? La resposta és molt senzilla: molts dels que haurien d'haver posat un acord com aquest en marxa fa anys eren els polítics que es beneficien de la corrupció.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.