La telefonia i els consumidors
És molt comprensible que la telefonia sigui el sector que ha provocat més reclamacions dels consumidors durant l'any passat. El boom dels mòbils, conjugat amb una competència molt estreta entre diferents empreses, havia de produir conseqüències com aquesta. Les queixes dels consumidors solen ser per motius semblants: o bé errors en la facturació o bé publicitat enganyosa. Es tracta de les típiques errades o, qualque vegada, mala fe d'un sector en ebullició que està aconseguint un gran nombre de clients dins la dura lluita en el mercat. Pocs serveis han assolit tanta acceptació com la telefonia mòbil, convertida ja, igual que la televisió, el cotxe o el frigorífic, en un element imprescindible de la vida quotidiana i domèstica. Ni els seus inventors, probablement, pensaven que el fenomen arribaria tan lluny. A principis dels anys noranta els mòbils s'oferien a les empreses, concebuts, com estaven, com una eina de treball. Però el fet és que s'han convertit en imprescindibles per a les famílies. Pares i fills es poden comunicar a l'hora que vulguin. S'ha acabat, en part, aquell típic «passar pena» de les mares quan les filles adolescents surten de nit. El mateix es pot dir de les persones de la tercera edat, que ara poden dur una vida molt més independent i perfectament comunicada amb els seus parents quan ho desitgin.
També a Opinió
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.