algo de nubes
  • Màx: 24°
  • Mín: 21°
23°

Extorsió marítima

El meu home, els meus dos fills i jo férem un viatge a la Península. Hi duguérem el cotxe i reservàrem una cabina amb Transmediterrànea d'anada i tornada sense poder canviar data, ja que el bitllet estava tancat per a la data indicada, sortida el 26 de febrer i tornada el 3 de març. Camí dels Pirineus em robaren la bossa. Hi duia entre altres coses la reserva de l'hotel, targetes de crèdit i bitllets del vaixell. Immediatament cancel·làrem les targetes de crèdit i anàrem a la Guàrdia Civil a fer la denúncia i ens en donaren una còpia. Amb aquest paper i la documentació del meu home, no tinguérem cap problema amb la reserva de l'hotel ni tampoc per treure doblers del banc. La sorpresa fou quan Transmediterrànea ens féu pagar el bitllet de tornada, que ja estava pagat.

Em digueren que aquesta era la norma de la companyia i que per reclamar els doblers havia d'esperar un any, ja que aquest bitllet perdut podia ser de nou utilitzat.

En el bitllet hi havia els noms de la neva família i també la matrícula del cotxe, només vàlid per al 3 de març. La meva pregunta és com pot ser de nou emprat en una altra data i per una altra persona. Transmediterrànea reconeixia tenir la nostra reserva pagada i en el nostre nom.

Per què és impossible cancel·lar el bitllet robat i donar-nos les targetes d'embarcament quan presentàvem la denúncia per furt i document d'identitat del meu home? Durant quatre dies vaig estar insistint a la companyia i no em donaren cap resposta. Tanta sort que el banc del meu home no tingué la mateixa actitud que Transmediterrània ja que si no, encara estaríem a Barcelona sense doblers i sense poder tornar a casa. També vaig ser informada que era una norma europea i no només de transmediterranea. Si és cert és injust i sense lògica.

Fou mala sort perdre la bossa, però forem víctimes per segon cop de l'extorsió de Transmediterrànea.

Maria Antonia Benítez Gálvez. Palma

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.