Tots iguals?
05/06/99 0:00
La majoria de discursos de campanya electoral, almenys els que hem pogut seguir, obeeixen a una estratègia de supervivència. En la guerra de trinxeres que es manté, en la qual difícilment hi haurà grans canvis de posició el pròxim tretze de juny, allò que hi abunda és la munició de baixa intensitat. No hi ha idees, ni actituds innovadores, ni tan sols renovadores. En aquest temps de pensament dèbil, la majoria de candidats han fet una opció pel «pensament genèric». Fins i tot, en el cas d'alguna formació estatal, la seva filosofia genèrica i uniformitzant ha arribat a tal magnitud, que no es cansen de repetir que el seu mèrit és oferir un discurs igual, sense matisos, per a totes les comunitats.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.