algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín:

Vaga d'estudiants a l'IES Albuhaira de Muro

Els alumnes de l'IES Albuhaira de Muro us volem anunciar que hem convocat una vaga per al dimecres 17 de febrer.
La Conselleria d'Educació havia programat la construcció de dues noves aules per començar el curs 98/99, a causa de l'augment d'alumnes al centre. La sorpresa de tots va esser quan, alumnes i professors, vàrem veure com les obres s'anaven retardant i retardant fins al dia d'avui, que encara estam esperant poder gaudir d'aquestes noves aules i, així, haver-hi més espai per poder deixar d'ocupar llocs com la biblioteca, el gimnàs, etc.

Una de les coses més necessàries és poder traslladar l'aula d'informàtica a una aula més àmplia on poder treballar correctament.
Abans de recórrer a la convocatòria de la vaga vàrem enviar un comunicat a la Conselleria d'Educació per tal d'obtenir una resposta respete a l'evolució de les obres, ha passat el temps i no hem obtingut cap tipus de contesta.

Indignats, és la paraula que generalitza l'estat d'ànim de tots els alumnes, ja que si no ens escolta la Conselleria, no sabem qui ho farà.
Esperam pel bé de la nostra educació que la Conselleria de Cultura, Educació i Esports del Govern Balear prengui les mesures oportunes.

Saúl Muñoz i Dorotea Cela. Muro

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.