Carretera perillosa
La MA2040, carretera entre el Festival Park i la carretera de Santa Maria a Bunyola és un perill potencial. Encara que estigui limitada a vehicles de com a màxim 18 tones, camions que sobrepassen sobradament aquesta quantitat circulen a tota hora amb total impunitat. No hi ha cap tipus de control per part de les autoritats de trànsit, a més, des de fa poc temps ha sofert un espectacular augment de trànsit que encara la fa més perillosa. És una de les poques carreteres de Mallorca que encara no tenen voral, que els carrils tenen 2'5m escassos i que fa anys que no s'asfalta. Estaria bé que amb aquesta carta, els responsables de carreteres i de trànsit es posin les piles i millorin la seguretat. Moltes vegades els accidents són per culpa del mal estat de les carreteres.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.