Denúncia
22/10/05 0:00
Els meus pares varen venir a Palma de Mallorca a visitar-me la passada quinzena de setembre. Es van allotjar en un hotel a Can Pastilla. L'estança va ser agradable fins que, el passat dia 8 de setembre varen sortir de l'habitació i com sempre feien, varen deixar les claus a la recepció (en un calaix que tenen habilitat per a aquesta ocupació). Després d'un parell d'hores varen tornar a l'hotel. Quina va ser la seva sorpresa quan en demanar al recepcionista per la seva clau, aquest no la va trobar. El recepcionista els va comentar que aquella clau ja l'havia lliurat a un altre client; va ser llavors quan varen cercar la clau mestra sabent el que havia succeït.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.