Obres, obres culturals i... Cucorba!
08/05/24 10:04
Quan el PP governa, Palma s'omple d'obres. Obra pública i obres privades. Renou i molèsties per a tots els ciutadans. Pols a dojo. Porqueria per tot. I més renou.
També a Opinió
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Imagino que cuando se hicieron las obras de Can Alcover (que quedó estupendamente, las cosas como son) los obreros se comunicaban por WhatsApp, los martillos eran de goma, el polvo que se levantaba era de proximidad y ecosostenible y los escombros se evacuaban en bicicleta. Las multas escuecen pero no sé qué pinta empezar el comentario atacando al PP. Vaya usted a quejarse a al anterior equipo municipal, que era de su palo. Este articulillo no tiene sentido alguno. Estás perdiendo la finura epistolar, amigo mío.
En primer lugar, gracias. Debió quedar así "O se hacen obras, o no" El que puso una multa de 55.000 fue el Ayuntamiento anterior en manos de los presuntamente tuyos. Y si el vecino se pasa, lo que procede es embestir contra él. Así de claro.
Espero que no caigas en el error de censurar comentarios. Tienes todo el derecho del mundo y los lectores de poner pies en polvorosa y de saberlo. Por cierto, de dinero mío para tus "vidas", ni un centavo. Quieras o no el comentario de hoy es un tributo a la estupidez. O se han obras, o no. Con sus consecuencias Gracias.
Un grup d'animació infantil sempre produeix riquesa cultural, aquesta que us molesta tant als gonellets, salut.
Millor que inflar la bimbolla del catalanismo que nomes afavoreix als de siempre i no produeix riquesa