El diplomàtic de la Nació sense Estat
08/04/24 10:50
El passat primer d'abril va morir Aureli Argemí, fundador del CIEMEN, lluitador incansable per la Llibertat dels Països Catalans i referent de l'internacionalisme català. Un autèntic diplomàtic de la Nació Catalana, de la Nació sense Estat... més encara, de totes les nacions sense Estat.
També a Opinió
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Entitats es reuneixen a Palma perquè la manifestació per a posar límits al turisme sigui «el més massiva possible»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.