Sóller vol recuperar la zona dels fars
L'Ajuntament de Sóller aprovarà avui en ple una declaració institucional encaminada a recordar al Ministeri de Defensa que el municipi "continua interessat" a obtenir un antic submarí de l'armada per als espais públics del Port, amb l'objectiu que faci les funcions de museu i com a atractiu turístic . L'Ajuntament vol que altres institucions implicades en el futur consorci no "oblidin" la bona disponibilitat que ha demostrat el Ministeri de Defensa a l'hora de fer possible la recuperació d'aquest element històric. Però aquest projecte s'emmarca en un altre de molt més ampli, que suposaria la creació d'un consorci públic per gestionar un gran zona verda costanera situada a la punta de Santa Catalina, dins la zona militar. Aquesta zona uniria, mitjançant un passeig, el Museu del Mar del Port de Sóller amb la zona dels fars, on hi ha l'antic far de la Creu (s. XVIII) i la casa del far Modern. Aquesta zona està situada dins l'àrea de la qual és titular el Ministeri de Defensa.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»