Promoció de la 'Marca España'... amb deficiències ortogràfiques
La batlessa de València, Rita Barberá, ha acudit avui a un acte en el qual s'ha presentat una nova iniciativa promocional de la 'Marca España', impulsada pel ministeri d'Afers exteriors. Es tracta de la instal·lació d'un mapa de l'estat "gegant i interactiu", de 250 metres quadrats, que quedarà exposat des del divendres fins al diumenge al Passeig Marítim de la capital valenciana. Allò que ignorava Barberá era que mentre parlava de les excel·lències d'aquesta acció agitant un fulletó a les seves mans, els mitjans gràfics l'han retratat de ben a prop, deixant constància d'una important errada ortogràfica a l'escrit. Aquesta es troba en la ubicació del gran mapa interactiu, allà on diu Esplanada Monumento Antonio Ferrandis. Com és sabut, la Real Academia Española no reconeix 'esplanada' com un terme conegut.
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- El nou engany del Govern espanyol amb el català a Europa aboca Puigdemont a trencar el pacte amb Pedro Sánchez
- Un grup de joves posa en marxa ReacciOna, per potenciar els mitjans de comunicació en català i fer que la informació estigui «al servei del poble»
- Qualcú del Tribunal Constitucional ha avisat Prohens?