Promoció de la 'Marca España'... amb deficiències ortogràfiques
La batlessa de València, Rita Barberá, ha acudit avui a un acte en el qual s'ha presentat una nova iniciativa promocional de la 'Marca España', impulsada pel ministeri d'Afers exteriors. Es tracta de la instal·lació d'un mapa de l'estat "gegant i interactiu", de 250 metres quadrats, que quedarà exposat des del divendres fins al diumenge al Passeig Marítim de la capital valenciana. Allò que ignorava Barberá era que mentre parlava de les excel·lències d'aquesta acció agitant un fulletó a les seves mans, els mitjans gràfics l'han retratat de ben a prop, deixant constància d'una important errada ortogràfica a l'escrit. Aquesta es troba en la ubicació del gran mapa interactiu, allà on diu Esplanada Monumento Antonio Ferrandis. Com és sabut, la Real Academia Española no reconeix 'esplanada' com un terme conegut.
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial