Cap a la Meca
Dotze empreses espanyoles s'adjudiquen el contracte de construcció de l'AVE que unirà la ciutat santa i Medina per 6.700 milions. Un consorci d'empreses espanyoles s'ha adjudicat el contracte de construcció i explotació de la línia de gran velocitat que unirà la Meca i Medina, a l'Aràbia Saudita, per un import de 6.736 milions d'euros, fet que el converteix en el major projecte internacional aconseguit mai per l'Estat. El grup espanyol, que competia amb un de francès per aquest treball, està compost per dotze empreses: les societats públiques Renfe, Adif i Ineco (dependents de Foment) i les privades OHL, Cobra (ACS), Consultrans, Copansa, Imanthia, Inabensa, Dimetronic, Indra i Talgo. Aquesta darrera companyia serà l'encarregada de subministrar els trens. Les empreses espanyoles copen el 88 per cent d'aquest consorci, anomenat En-Shoula, i que es completa amb dues societats saudites (Al Shoula i Al Rosan). El contracte inclou el muntatge de la línia ferroviària, d'uns 450 quilòmetres de longitud i dissenyada perquè els trens circulin a una velocitat de fins a 300 quilòmetres per hora, la instal·lació dels sistemes de senyalització i telecomunicacions, l'electrificació i el centre d'operacions i control.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic