vaga ensenyament setembre 2012
L'IES Francesc de Borja Moll se sent 'desemparat'
Els professors de l'IES Francesc de Borja Moll no han volgut deixar sols els pares, mares i alumnes del centre en la lluita per restituir-hi el servei de seguretat i han decidit fer públic un manifest en què carreguen contra la Conselleria d'Educació. Ahir denunciaren que "la supressió d'aquest servei deixa la comunitat educativa desemparada davant el possible rebrot d'aquests problemes sempre latents a la zona de l'IES". Segons els professors, "és absolutament fals que al Borja Moll no hi hagi hagut una predisposició a negociar sobre aquesta qüestió a diferència d'altres centres que tenen la mateixa problemàtica", com digueren en el seu moment fonts del departament de Rafel Bosch.
vaga ensenyament setembre 2012
L'STEI-i acusa la Policia d'haver volgut «coaccionar» els alumnes del Borja Moll
L'STEI-i ha acusat la Policia d'haver intentat «coaccionar» els estudiants de l'IES Francesc de Borja Moll perquè no es manifestessin en la seva jornada de vaga i, per això, consideren que aquesta ha estat «una nova maniobra» de l'administració per a silenciar les protestes contra les retallades educatives. El sindicat ha recordat que els estudiants del centre s'han manifestat aquest dimarts com a protesta per l'eliminació del servei de seguretat de l'institut i que, en el marc d'aquesta jornada, estaven previstes concentracions davant el centre i davant la Conselleria.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?