Espanya lluitarà contra Kazakhstan en la primera ronda de la Copa Davis 2012
L'equip espanyol celebra una victòria a la plaça de bous de Còrdova. Foto: Efe. Espanya i Argentina, que el pròxim desembre s'enfrontaran a la final de la Copa Davis 2011, jugaran contra el Kazakhstan i Alemanya, respectivament, en la primera ronda del Grup Mundial 2012, segons el sorteig celebrat avui a Bangkok. Espanya, que partia com a primer cap de sèrie, mai no ha jugat contra el Kazakhstan, per la qual cosa la designació sobre on s'havia de jugar l'eliminatòria ha hagut de determinar-se per un sorteig, que ha determinat que es disputarà en terres hispanes. Argentina, botxí precisament del Kazakhstan aquest any, visitarà Alemanya. En el Grup Mundial també s'han elegit per sorteig els països que acolliran les eliminatòries França-Canadà i Japó-Croàcia.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»