Bauzá 'sent' "Passion for Palma de Mallorca"
La capital balear estrena una nova campanya de promoció turística amb un eslògan força cridaner, fet a mida del Govern que comanda aquesta terra. La idea central que fixa el nou lema de Palma fa servir dos conceptes, expressats en dues llengües, i cap d'aquestes és la pròpia de l'Arxipèlag.
Junts per promocionar Palma
Palma ja disposa de la primera institució de col·laboració publicoprivada pel futur turístic de la ciutat. L'Ajuntament de Palma ha encetat aquest camí amb la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, de la qual ahir se signà el protocol de constitució. L'objectiu principal és la promoció de la ciutat per aconseguir la desestacionalització. El castell de Bellver va acollir l'acte, al qual assistiren unes 150 persones del món polític i empresarial. Els patrons d'aquesta fundació són els representants del Consistori palmesà -equip de govern i oposició-, el Consell de Mallorca i 16 entitats privades, a més de l'Autoritat Portuària, i es preveu que AENA també en formi part més endavant.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic