Bauzá 'sent' "Passion for Palma de Mallorca"

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Aquest es l'eslògan de la nova campanya de promoció turística per a la capital balear. La presentació de l'acció de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, que va tenir lloc al Museu Es Baluard, va comptar amb el president Bauzá i del batle Isern. Igualment, varen concórrer el fotògraf de "Passion for Palma de Mallorca", Fernando Esteva, i els guanyadors del "Vacaciones por la Cara", que han destacat en la utilització de la imatge de la ciutat a través de les xarxes socials | Vídeo: Canal Illes Balears (Youtube)

      TW
      6

      La capital balear estrena una nova campanya de promoció turística amb un eslògan força cridaner, fet a mida del Govern que comanda aquesta terra. La idea central que fixa el nou lema de Palma fa servir dos conceptes, expressats en dues llengües, i cap d'aquestes és la pròpia de l'Arxipèlag.

      En primer lloc hi ha el terme anglès 'passion', enclavat aquí per a transmetre un aire internacional que sembla adient en el marc d'una campanya turística. La segueix 'Palma de Mallorca', la denominació de l'indret que en castellà s'ha fet servir sempre, i que l'actual Executiu popular tornà a fer normativa al principi del seu mandat, malgrat nombrosos sectors rebutjassin el canvi al·legant que '#ésPalma'.

      Pel que fa a aquesta iniciativa, trobareu comentaris a les xarxes emprant l'etiqueta '#mypalmapassion'. Aquesta és la imatge que les institucions projecten de les Illes de cara a l'exterior.

      "Promocionar lo nuestro"

      La presentació de l'acció, a càrrec de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, va tenir lloc al Museu Es Baluard, i va comptar amb la representació destacada del president del Govern, José Ramón Bauzá, i del batle de Ciutat, Mateu Isern.

      En tots els parlaments tampoc no s'escoltà cap paraula en català. I això que el president parlà eloqüentment sobre la necessitat de posar en valor els nostres trets propis: "Entre todos debemos promocionar lo nuestro, ofrecer no sólo un destino sinó una experiencia", destacà.

      Entre els assistents també s'hi donaren cita el fotògraf que ha donat forma a "Passion for Palma de Mallorca", Fernando Esteva, i els guanyadors del "Vacaciones por la Cara", un concurs que volia aprofundir en la utilització de la imatge de la ciutat a través de les xarxes socials, i que deixà molts aspirants pel camí que no s'ajustaven del tot al perfil desitjat.

      Al vídeo adjunt descobrireu més detalls de l'última acció institucional per a vendre les Balears com a destinació turística de referència mundial.