Etiqueta 'Alerta patrimonial. Santa Catalina'
Alerta patrimonial a Santa Catalina
L'exregidora d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palma Yolanda Garví ha finalitzat el seu mandat "sense complir la promesa de protegir l'edifici històric de l'avinguda de l'Argentina". Així ho assegurava ahir el director insular de Patrimoni, Gabriel Cerdà, responsable de paralitzar l'esbucament d'aquest immoble, situat en el número 31 de l'avinguda de l'Argentina, xamfrà amb el carrer Anníbal. Arran d'una denúncia per part de l'Associació per la Revitalització dels Centres Històrics (ARCA), el 10 de maig el conseller insular de Cultura i Patrimoni, Joan Font, ordenà aturar la demolició de la finca a Construccions Binid'Or SL i Bedane Balear SL.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»