Etiqueta '6000aFacebook'
Qui ha guanyat les entrades pel concert de Sopa de Cabra regalades per dBalears?
El dBalears.cat ha celebrat aquests dies l'arribada als 6.000 m'agrada a la xarxa social Facebook. Des de l'Associació Ona Mediterrània (que gestiona el Diari) s'ha fet un sorteig entre totes les persones que han participat al concurs a Facebook.
Celebram els 6.000 m'agrada a Facebook: guanya entrades per a Sopa de Cabra!
El diari dBalears.cat celebra l'arribada als 6.000 m'agrada a la xarxa social Facebook. És per això que des de l'Associació Ona Mediterrània (que gestiona el Diari) volem donar-vos les gràcies; les gràcies per llegir-nos dia a dia; les gràcies per interactuar amb el nostre contingut; i les gràcies per creure que la versió digital d'un diari en català és factible a les Balears.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»