MÉS per Mallorca torna a exigir la dimissió immediata de Le Senne pel seu «comportament feixista»
MÉS per Mallorca torna a exigir la dimissió immediata del president del Parlament, Gabriel Le Senne (Vox), pel seu «comportament feixista» durant el ple d’aquest dimarts i l’expulsió de dues membres de la Mesa per lluir camisetes d’Aurora Picornell i les Roges del Molinar.
També a Illes Balears
- Un diputat de Vox celebra al Parlament el triomf de Franco: «Feliç Dia de la Victòria»
- L'hoteler Miquel Fluxà, el primer mallorquí a la llista Forbes dels més rics del món
- Crònica d’un èxit: la Foraster’s Band es presenta en públic i desborda el bar Can Gaspar del Pla de na Tesa
- Destapen un nou policia espanyol infiltrat als moviments socials de Lleida
- Totes les activitats d'un cap de setmana de reivindicació a l'Acampallengua 2025
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És un contrasentit claríssim. Un feixista no hauria de poder dirigir una assamblea democràtica. Oxímoron total !
Escolans: si voleu al fatxa Le Senne fora, primer cal predicar amb l'exemple. Cap aficionadet de MÉS ha dimitit pels 8 anys xorcs amb resultat únic: fracàs total. Més aviat, pens que us intercanviau cadires escalfades al Parlament, CIM, batlia de Ciutat o bé, n'hi ha d'altres que heu tornat al poble fora dar explicacions, talment com fan els senyorets perfumats del PP-PSOE.
A Le Senne la intolerància l'hi ve d'avió. Recordar a les víctimes posteriors al cop d'estat de 1936 en contra del Govern de la República, sorgit de les eleccions democràtiques del febrer de 1936, l'irriten. Les fotos de les víctimes l’obliguen a pensar en la implicació i participació dels seus avantpassats, en el bàndol dels sublevats armats.
Na Prohens en té tanta culpa com ell. Callar també la fa responsable de la caspa del camarada Le Senne.
Això no hi ha qui ho aguanti. Jo no vull pagar el diu d'aquest tio impresentable. DESTITUCIÓ.