El PP insta l'oposició a «rebaixar la crispació» i torna a donar llargues sobre la destitució de Le Senne
07/08/2024 El presidente del Parlament, Gabriel Le Senne, junto a la diputada Misericordia Sugrañes, antes de comenzar la Diputación Permanente. POLITICA ESPAÑA EUROPA ISLAS BALEARES AUTONOMÍAS | Foto: E.P.
07/08/24 16:20
El portaveu del Partit Popular al Parlament de les Illes Balears, Sebastià Sagreras, ha aprofitat la seva intervenció durant la Diputació Permanent per a instar l'oposició a «rebaixar el to i el nivell de crispació que han mantengut durant el primer any de legislatura».
També a Illes Balears
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
l hi tenen molta por a aquest troc de carn batiada
El que no puc entendre és que ni el psoe ni més no s'hagin plantat fins que el "pressidente" no renunciï o el destitueixi que pot fer-ho.