Noguera: «Nosaltres construïm la Palma del futur, mentre altres volen tornar al passat»
MÉS per Palma ha presentat aquest dimarts la llista per a concórrer a les eleccions municipals del proper 26 de maig. La presentació de la llista 'ecosobiranista' s'ha realitzat a la Tertúlia Cafè Teatre en un acte en el que han participat l'actual batle de Palma i candidat a la batlia, Antoni Noguera, la número 2, Neus Truyol, la resta de candidats i candidates electorals i alguns càrrecs de MÉS per Mallorca. Durant l'acte s'ha projectat el vídeo de la presa de possessió com a batle de Noguera.
També a Illes Balears
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I la gestió d'EMAYA ha sigut penosa, però ho heu acabat d'esclafar contractant una empresa privada just per mirar per on se falla, enlloc d'escoltar a la gent i posar remei a les errades. De vetitat que ho sento molt, però a l'Ajuntament de Palma jo no puc votar a MÉS, malgrat ho faci a les altres institucions.
Hi haurà eleccions i repertiran poltrones. És l´ocasió de dir coses maques. Acomplir-les després, ja serà una altra cosa, veritat polítics ?
Una Palma on faceu respectar els nostres drets lingüístics? Cosa que no heu fet fins ara.
Manco treure pit i més fer feina. En 4 anys ciutat no ha millorat en res!