La Direcció Insular de Política Lingüística serà una realitat malgrat els vots en contra del PP i Ciudadanos
El Ple del Consell de Mallorca d'aquest dijous ha aprovat la proposta d'El Pi sobre la creació de la Direcció Insular de Política Lingüística.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
-Hem de fer la nostre passán olimpicament del PP i C´S. - Per tant els partits de ideología i mentalitat "mesetaria" que s´envaigin a pasturar per el seu territori a on tenen més adictes, (ja ho diu la frase,.... "Castilla es ancha") - Per tanta arruix.
Així com Alemanya indemnitza Israel pel mal que ha fet als jueus, Espanya hauria d'indemnitzar el poble basc i el poble català pel mal que ha fet a les respectives llengües.
però va en contra aquesta padrineta de Cs? és mallorquina i segur que a la seva edat fa crespells per setmana santa¡¡¡ com pot votar en contra? és tan mallorquina com una olivera de la tramuntana¡¡ és un exemple de la màxima irracionalitat, ignonímia, indignitat, desllealtat, odi desfermat a la bona gent de l´illa........segurament ve de feixistes amb morts a l´esquena,
Así que son políglotas ¿eh? Parece que el día que enseñaron los signos ortográficos tu no pudiste asistir.
Yuan,emigrante:els catalanoparlants som políglotes.es veu que hem aprofitat millor s,escola que no els monolingües com voltros.c,est la vie.
Mas dinero público, para enchufar amigos afines al régimen único. Y como es con la sagrada lengua como pretexto, no se puede ni siquiera discutir. Todo por la religión.
Vagi per davant que no som del PP ni de Ciudanos, però realment fa falta una direcció insular de política lingüística al Consell? Per fer què? Els Premis Mallorca i alguna campanya de difusió? I per què sempre llocs de direcció i mai llocs base? Perquè no creau places i llocs de feina per a la gent enlloc de places per als polítics?
Cadires... cadires!!!
I què té que veure això que dius, 3%, amb la Direcció Insular de Política Lingüística? Aquesta mescla que fas, es ben igual que si algú donas la culpa de la Gúrtel a la "Real Acadèmia Española de la Lengua".