Notícies relacionades
MÉS subscriu la proposta d'ajornar l'adjudicació del Palau de Congressos
El número tres de MÉS a les eleccions autonòmiques balears, David Abril, ha anunciat el seu suport a la proposta d'ajornament en l'adjudicació del palau de congressos feta pel Grup Blanquerna.
Proposen que no se signi l'adjudicació del Palau de Congressos abans d'eleccions
El Grup Blanquerna ha emès un comunicat en el qual demana al Govern de les Illes Balears i demés institucions implicades, que no se signi l'adjudicació abans de les properes eleccions autonòmiques i municipals del 24 de maig, «ja que existeix el perill greu de cometre un delicte de prevaricació».
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Josep Melià Ques reivindica un mallorquinisme «centrat» amb capacitat de «defensar els interessos de les Illes i afrontar els reptes econòmics i socials»