Dimiteix la regidora del PP que ocupava el càrrec de “reconegut prestigi” al Consell Escolar
La regidora del PP de Valldemossa, Ana Redondo, presentà la seva dimissió com a membre del Consell Escolar de les Illes Balears (CEIB) el passat mes de juliol, si bé no ha transcendit fins ara, arran de tots els canvis que s'han produït amb la nova consellera d'Educació. Redondo hauria deixat el càrrec per motius “personals i laborals”.
Martí March: "M'han substituït del Consell Escolar per pressions externes a la UIB"
El rector de la UIB, Llorenç Huguet, ha decidit prescindir del fins ara representat de la Universitat al Consell Escolar de les Illes Balears (CEIB), Martí X. March. El catedràtic de Pedagogia ha assegurat que “m'han substituït per pressions externes a la UIB”.
La regidora del PP que assegurà que la Llei de símbols volia acabar amb 'Enllaçats', nou membre del Consell Escolar
La regidora del PP de Valldemossa, Ana Redondo, és des del passat 17 de desembre membre del Consell Escolar de les Illes Balears (CEIB). Redondo entra a formar de la institució, en substitució de Gabriel Timoner, professor i exdirector de l'Institut per a la Convivència i l'Èxit Escolar. Redondo es donà a conèixer ara fa un any durant l'inici de la polèmica sobre la Llei de símbols.
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme