COAPA insta Educació a acabar amb la «inactivitat» del Consell Escolar
Els representants de les associacions de pares no entenen la paralització de l'òrgan de consulta i participació en els actuals moments de l'ensenyament illenc. | Pere Bota.
Palma04/11/14 0:00
Les prop de 260 associacions de pares i mares d'alumnes de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera que aplega COAPA Balears aixequen la veu contra la “inactivitat” del Consell Escolar de les Illes (CEIB), i han adreçat un escrit al seu president i també a la consellera d'Educació, Núria Riera, perquè posi punt a aquesta situació.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.