SATSE rebat les explicacions de Sansaloni i torna a demanar que se'n vagi
El sindicat SATSE ha reiterat avui la petició de dimissió del conseller de Salut, Martí Sansaloni, perquè considera que l'acord entre la Fundació Hospital Son Llàtzer i el comitè d'empresa en el qual «s'escuda» aquest per a justificar les contractacions a dit no és vàlid perquè està extint.
SATSE exigeix que Sansaloni dimiteixi en confirmar la contractació 'a dit' de l'al·lota a Son Llàtzer
El sindicat d'Infermeria SATSE ha exigit la dimissió del conseller de Salut i Consum, Martí Sansaloni, després de confirmar la contractació «a dit» d'«una persona íntimament relacionada amb ell», que segons han publicat avui diversos mitjans seria la seva al·lota.
PSIB i MÉS inicien accions per esclarir la suposada contractació irregular de la companya de Sansaloni
PSIB i MÉS han anunciat aquest dilluns que iniciaran accions perquè s'aclareixi la contractació presumptament a dit de la parella sentimental del conseller de Salut, Martí Sansaloni, a l'Hospital Son Llàtzer, per poder suposar «tracte de favor en la contractació pública».
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»