Cas Nóos
La infanta Cristina respongué fins a 400 vegades 'no ho sé' davant el jutge Castro
La filla petita del rei acudí a declarar als jutjats de Palma molt somrient sobre la seva vinculació amb els negocis del seu marit | Foto: J. Torres.
Palma20/02/14 0:00
«Confiava en ell, ell m'ho va suggerir i així ho vaig acceptar», afirmà la infanta Cristina davant el jutge Castro el passat 8 de febrer per a justificar per què va formar al costat del seu marit, Iñaki Urdangarin, la societat Aizoon.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El 99'9% de la gent no sap la diferència entre justícia i dret. El jutge Castro no té idea de dret, o dit de una altra manera ès el més ignorant entre els professionals. El gremi judicial té un gran problema amb aquest subjecte, més gran que el den Garzón. Tot prové de la creació dels jutjats contra la corrupció, un doi. Igual són la pornografia com la corrupció i per tant se mesura segons el subjecte. Per ara, ningú ha definit la "corrupció".
No és la familia real, és la familia dels aprofitats incults
La ignorància de la llei no eximeix de complir-la. Jo també estic enamorada. Puc delinquir i fer-me rica perquè confii en el meu poca-solta de maridet? Sempre puc al·legar que no sé res. No sé. No record... Que l´internin i li facin un tractament al cervell a veure si recobra la memòria!