Palma viu avui la gran manifestació del 30D
La tradicional manifestació de la Diada de Mallorca recorrerà avui horabaixa els carrers de Palma per reclamar el dret a decir. Amb el lema, "Els Països Catalans decidim: Autodeterminació”, la mobilització del 30D sortirà a les 18 hores del passeig del Born de Palma.
La part forana també reivindica el 31-D
Sóller, Bunyola, Deià i Fornalutx també celebren enguany actes reivindicatius amb motiu de la Diada de Mallorca. Els actes, organitzats per la Comissió del 31-D, inclouen des de combats de glosadors, fins a degustacions gastronòmiques. L'acte central serà una marxa de torxes pel dret a decidir.
Més de 7.000 veus per la independència
Els atacs al català i a la identitat de les Illes Balears per part dels governs de José Ramón Bauzá i Mariano Rajoy han aconseguit que ahir es fes la manifestació independentista més gran que hi ha hagut mai a les Illes Balears. La marxa pel 31-D va reunir més de 7.000 persones -devers 9.000 segons els organitzadors- darrere l'eslògan "Els Països Catalans decidim: autodeterminació!".
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech