si a la nostra llengua
L'oposició creu que la Llei de Símbols és "anticonstitucional" i "innecessària"
El Grup Popular la defensa en la mesura que ajudarà a protegir la identitat pròpia dels balears dels intents de substitució per una altra «simbologia aliena»
Palma04/11/13 0:00
Els grups parlamentaris de l'oposició demanaran aquest dimarts la retirada de la Llei de Símbols, que es debatrà en la sessió plenària del Parlament, perquè, segons el PSIB, és "anticonstitucional" i per a MÉS és "innecessària", ja que impedeix penjar símbols, com els llaços quadribarrats a les façanes d'edificis públics.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un de tants Sa bandera mallorquina no ha estat mai sa quatribarrada En tens dues pots triar o sa tribarrada o sa aragonesa amb sa faixa blava de traves Si hagueseu emprat aquestes no hi hauria tantes protestes
Les façanes de les escoles no són el tauler d'anuncis del catalanisme. És mal d'entendre pels qui fa un xinxer d'anys que es dediquen a adoctrinar dins les escoles. Però ja és ben hora que els diguin prou. Llacets i cartellets, al balcó de ca vostra.
Desobediència civil també als balcons dels ajuntaments: no volem banderes forasteres. Evidentment em refereixo a les Espanyoles ja que l'única bandera nostra és la quatribarrada. L'altra, la forastera, és imposada.
Idò si no es poden "penjar" símbols els pintarem a les façanes. Grafiteros al poder.
I si la quatribarrada és i.legal també ho será la bandera española, perque no és altra cosa que la bandera de la Armada Catalana que va evolucionar juntant les barres. Hauràn de tornar posar la bandera blanca amb l´escut groc enmig, aquella que no es vèia.
I sa quadribarrada que s'ajuntament de Palma treu en processó cada 31 de desembre de Cort fins a la Seu, la declararn il·legal? I si ses qaure barres són es símbol internacional de sa llengua catalana, única lengua pròpia de ses illes Balears segons s'estatut d'autonomia, declararan il·legal s'estatut d'autonomia?
Ya falta menos para que dejemos de ver banderas forasteras en las fachadas de nuestros colegios. Bona feina!