#16S: vaga indefinida a l'educació
Els professors del Joan Ramis de Maó recullen 4.110 euros per la denúncia a Camps
Margarita Seguí, exdirectora de l'IES Joan Ramis i Ramis, emocionada en el seu retorn a les aules. | Javier Coll
Maó29/10/13 0:00
La campanya de micromecenatge d'un grup de professors de l'IES Joan Ramis i Ramis de Maó -un dels tres centres on la seva directora fou expedientada pel Decret de llengües-, promoguda amb la finalitat de donar suport econòmic a la denúncia interposada contra el diputat menorquí del PP Antoni Camps, ha aconseguit recaptar 4.110 euros, tal com han informat aquest dimarts fonts de la plataforma totSuma.cat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Llibertat d'expressió? com la que voleu aconseguir amb la llei de símbols o la de convivència? O com la que negau sistemàticament als docents a les aules i als carrers. Bernadet, sigués més equànime i imparcial.
Denúncia inútil i doblers tudats. No hi ha res a denunciar. Les declaracions d'Antoni Camps responen a la simple llibertat d'expressió. Una altra cosa és que el professorat estigui avesat que la gent els rigui les gràcies i que la majoria silenciosa calli davant les seves escomeses. I quan qualcú es cansa de callar i amolla el que tants pensam, els mestres se senten obligats a pegar potadetes. Motius per denunciar en té la ciutadania indefensa que pateix les conseqüències d'una vaga salvatge imposada amb acoaccions i amenaces.