PP i llengua
L'STEI considera una victòria que 7 de cada 10 pares hagin triat el català
Palma31/05/13 0:00
L'STEI ha valorat molt positivament que "un 70% dels pares, mares i tutors legals hagin triat la llengua catalana com a llengua de l'ensenyament dels seus fills i filles". Segons el sindicat, aquesta xifra "expressa que una majoria molt àmplia de les famílies donen suport a la feina feta pels mestres per fer una escola en català, arrelada a la terra, coherent pedagògicament, amb uns fonaments ben posats i on poder construir projectes d'innovació educativa".
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que no ens imposin el bilingüisme també en aquest fòrum: deixem sense respondre ni valorar els comentaris en la llengua cooficial distinta del català o LEPE (Lengua Española Propia de España). I si podem evitar de llegir-los, millor. Demostrem, amb fets, que aquí l'idioma foraster no és útil ni necessari.
Que dirán estos iluminados cuando este el decreto de lenguas completado en el curso 2016-17, ¿ admitirÁn la libertad de elección? o se declararan insumisos del sentido común....creo que no tienen remedio.