retalls a sanitat
Sansaloni no es responsabilitza de la mort d'Alpha Pam i no dimitirà
En sessió parlamentària, el conseller de Salut ha anunciat una resposta "inflexible" al cas del sense papers
Palma14/05/13 0:00
El conseller de Salut, Martí Sansaloni, ha rebutjat avui al ple del Parlament les peticions de dimissió de l'oposició per la mort per tuberculosi de l'immigrant senegalès sense papers Alpha Pam, i ha anunciat una resposta «inflexible» quan la investigació que ha ordenat determini què va passar.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
un jove que portava 8 anys entre nosaltres, no podia morir d'una malaltia curable per deixadessa de l'administració sanitària. cada vegada que aquest jove comprava fruita, pa, embotits o roba, pagava impostos de manera injusta com tota la resta dels treballadors. deixar morir de tuberculosi, és un crim.
PSOE assessins de nins indefenssoss....!!!!!!!!! No a l'abortament.!!!!!!!!! Aquí sí què ni ha de morts......
En els qui aborten, maten criatures vivies al clastre matern, ningú les diu res de res, però res. Conec dones que han abortat dues vegades amb una diferència de dos mesos criatures ben condretes, sanes….Però els socialistes del PSOE són partidaris d’aquestes morts. Mils de criatures moren cadaz any al claustre matern, són assessinats impunementnt. I això no és res!!!!!???? PSOE assessions de nins i nines indefensos....
Aquests governants del PP són la pera. La cosa no va amb ells...jo passava per aqui.... Ja es depuraran responsabilitats, però si són totes seves !!! Han de caure caps
XL, pots incloure a la Generalitat de Catalunya, tindràs una feinada.
Al món civilitzat dimiteixen per haver copiat pàrrafs a la seva tesi doctoral, o per tenir una aventura fora del matrimoni. Però a la Espenya Peperil, ningú dimiteix: ni si se´ls imputa de robar mil.lións o de ser responsables de la mort de persones.
El cas d'aquest immigrant és fotut però em deman quantes persones han mort a les carreteres mallorquines perquè l'assistència era lluny i no arribà a temps. Això sense comptar qualque cas que conec de falta d'ajuda a mallorquins a l'Hospital Militar. Quan serà el dia que se li trencarà la veu a un/a parlamentari/a parlant dels casos que he citat com se li trencà la veu a la representant econacionalista?