Escorcoll Ràdio Calvià
La Guàrdia Civil actuà amb urgència a Calvià per temor de la destrucció de proves
Es tingué coneixement que funcionaris de l’Ajuntament havien rebut ordres de recopilar tota la documentació sobre Ràdio Calvià
Un agent s’endú una capsa de documents de la seu de l’Ajuntament de Calvià. | Míchels
Calvià18/03/13 0:00
La Fiscalia i la Guàrdia Civil es decidiren a practicar un escorcoll a l'Ajuntament de Calvià en tenir coneixement que s'havien donat instruccions a funcionaris municipals de recopilar tota la documentació referida a Ràdio Calvià. Segons ha pogut saber dBalears, la veu d'alarma es donà des de la Conselleria de Turisme, amb la indicació de reunir tot el material que fes referència a l'emissora i que pogués ser compromès. En aquells moments, la titular del Jutjat d'Instrucció número 12 de Palma estava estudiant la querella presentada pels socialistes de Calvià, conscient de la gravetat dels fets que s'hi denunciaven.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.