L'advocat d'Iñaki Urdangarin, Mario Pascual Vives, ha admés que «pinta malament» poder pagar la fiança de 8,1 milions d'euros que el jutge Castro ha imposat de manera solidària al duc de Palma i al seu exsoci de l'Institut Nóos, Diego Torres. A la porta del seu despatx, ha explicat que té de termini fins dimecres per decidir el pagament de la fiança i quina quantitat aporta el seu client, però «no és fàcil reunir aquestes quantitats de diners. Està complicat», en les seves pròpies paraules.
«Cada dia té les seves hores i ja veurem què passa, el dia és llarg», ha dit, per afegir que no s'ha reunit amb la defensa de Torres ni han parlat per abordar la problemàtica. Segons Mario Pascual Vives, fins avui queden moltes hores per arribar a un pacte amb la defensa del exsoci del duc sobre el pagament de la fiança, però «caldrà veure».
L'advocat de Urdangarin ha explicat que els ducs de Palma es troben «com sempre, preocupats» per com està anant la situació. En preguntar si la infanta Cristina se sent amenaçada i pressionada per la suposada estratègia de l'advocat de Torres, ha afirmat que no ho creu, i ha afegit que no és «capaç de preveure" si serà imputada.
També a Illes Balears
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Avícola Ballester, Marga Prohens i Rafa Nadal, premis Ciment del GOB
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo també en vull una!
Més responsabilitat i bon criteri a l'hora de repartir medallels d'or.