Imposts 'verds'
L’afegit del PP al pressupost de l’Estat no inclou cap inversió concreta per a Balears
El PP defensa que arribaran els 92 milions de l’antic conveni de carreteres. Armengol denuncia que els comptes autonòmics s’aproven amb un forat de 122 milions. I PSM-IV-E critica el “robatori” de Madrid
El president Bauzá, amb el vicepresident Aguiló darrere, en el debat d’ahir al Parlament. | Ferran Aguiló - M.À.C.
Es debatien els pressuposts de Balears i s'acabà parlant dels estatals. I tot perquè l'esmena anunciada pel PP perquè l'any vinent arribin 92 milions de l'antic conveni de carreteres en realitat no inclou cap xifra concreta d'inversió. Així ho denuncià en el ple del Parlament la líder dels socialistes, Francina Armengol. El PP manté que té el compromís de Madrid perquè arribin els 92 milions, tot i pressupostar-ne 111 per aquest concepte. La diferència, i el fet que s'hagin previst 11 milions per venda de patrimoni, malgrat que enguany no s'ha pogut vendre res, dugué Armengol a advertir que els pressuposts s'aproven amb un forat de 122 milions d'euros.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Lamentablement hem de reconèixer que és la legislatura més indigna de totes. Sempre atacant els adversaris amb la estúpida frase " herència rebuda". Com a mínim haurien de tenir un poc de vergonya, ja que la herència vé d'enrera i no del Pacte, i més vergonya encara per no haver fet la seva feina d'oposició i vigilància al govern anterior que era el que tocava. O sigui que d'aquesta guitza ja en tenim prou! Varen estar cobran quatre anys i ara venen amb coverbos... auauau... Varenfer una campanya per captar vots i després no han dut a terme cap mesura de les que proposaven. Ans el contrari ens han baixat el sous, ens han retallat pagues, ens han pujat els imposts directes i indirectes, han creat més atur... no duen cap mesura per crear llocs de treball al contrari provoquen que s'en perdin cada dia més. Crec sincerament que ho canvien de tàctica o millor convoquin noves eleccions, ens han demostrat fins ara que no serveixen només que per mentir, anar a caçar, a fer immersió a Cabrera amb luxe, llevar tot allò que funcionava com la llengua pròpia a les escoles, l'Institut Ramon Lllull, etc... i Bauzá com a president un zero bauçanero no té transparència i la exigeix als seus. En una paraula quin desgavell de gover, quin desgavell de pressuposts i quin desgavell que ens espera.
DIMISSIÓ I CONVOCATÒRIA ELECCIONS.
Estan tan acostumats a mentir que crec que han perdut el nord i la visió de la realitat. Com poden dir que rebran res de Madrid a partir d'una informació verbal rebuda?. Encara que ho volguessin fer, si els pressupost geenerals de l'Estat no contemplen la partida no arribarà res ni un fil. I què vol dir això?. Què tornaran a fer carreteres sense tenir doblers per pagar?. I d'on sortiran els doblers?. Tornaran a retallar la Sanitat, l'Educació i els serveis públics generals?. Es tornarà robar impunement els treballadors públics, entre la rialleta general d'una població que no entèn que tot el sistema va cap a la pèrdua de drets, prestacions i treball estable?.
La herència rebuda deu ser la d'en Gabriel Cañellas i la d'en Mates. A través del Túnel de Sóller, el Palau de Congressos, el Palma Arena, el Metro, el Palau de Congressos, Son Espases, el Parc de les Estacions, els recursos contra l'esbucament dels blocs il·legals de les Covetes, la maqueta del Palu de la Ôpera. Senyor Bauzà, senyors del PP, QUINA HERÈNCIA REBUDA, LA VOSTRA!!!
Aquesta herència ja no es sap massa be de qui és... tothom l'ha anat heredant durant 30 anys. El que és ben cert que heredam cada any són 3500 eurets d'espoli que ens fa Espanya. Baussà, dimissió!
DERROTAT ÉS POC ! JOSERRRAAA MARCHATEEEE !!!!!!
Aquest "pajaro" no sap dir res mes. A diu herencia o va de bomberos.... Sembla que encara te que anar per Madrid a que li donin la segona lliço. Asamblea popular JA!!!!
Aquest "pajaro" no sap dir res mes. A diu herencia o va de bomberos.... Sembla que encara te que anar per Madrid a que li donin la segona lliço. Asamblea popular JA!!!!
I l'herència deixada per en Matas i els seus Governs, com s'hauria de qualificar? No només l'econòmica, sinó també la social, moral, els principis que deixà en herència, tot això, que n'hem de dir? Perquè tots vivim i pagam encara l'herència d'en Matas, en cada estació de metro, en cada racó del Palma Arena, en cada factura per pagar l'òpera aquella dins la mar, del Monstre dels Congressos... De tot això, que en diu el PP?
Si, la herència rebuda de la guarda de lladres del pp que encara defensau mitjançant l'advocacia del Govern. Poquesvergonyes inutils és el que sou i no un govern.