La recaptació tributària ja cau dos milions a principi d’any
Els imposts cedits al Govern vinculats a l’activitat econòmica baixen i en els primers tres mesos just han entrat 79,7 milions
Palma06/05/12 0:00
L'activitat econòmica no ha remuntat en el primer trimestre d'enguany i la recaptació tributària se'n ressent. Entre gener i març, Balears ha recaptat 1,7 milions d'euros menys pels tributs cedits respecte del mateix període de l'any passat. La caiguda global és del 2,1%, però el pitjor és que la davallada és més accentuada en els imposts que estan més vinculats a l'activitat econòmica i que són els que més ingressen.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Això ès per seguir dins l'Estat espanyol que surt massa car. Pensa en Malta, estat independent. Amb l'Estat espanyol espoli de un promig de 3.500 milions de euros per any. Polítics que han deixat encara un deute de quasi 6.000 milions de euros. Ni tant sols els castellans mos reconeixen la llengua pròpia. Funcionaris tots castellans, etc. Independència!!!
I el que caurà amb les retallades. Hi ha que ser beneit per no entendre que aquest és un carreró sense sortida.
És de sentit comú: ells graven i graven l'activitat econòmica fins que aconsegueixen que cada pic n'hi hagi manco. Ara, com que ha baixat l'ingrés d'imposts, gravaran més els que queden exercint activitat econòmica. Fins que els escanyaran. El psoE no ho hauria fet gaire diferent. Ah! No fa falta dir que, d'ingressos per activitat econòmica, aquí a les Balears, en romanen pocs. Se'n van fora: Espanya ha de continuar mantenint les seves comunitats improductives amb tots els serveis públics i els subsidis a què estan avesades.
Vaja, amb "el efecto Bauzá"; funciona a l'enrevés del que ens va prometre.