Més imposts a partir de l’1 de maig
El litre de benzina s’apujarà cinc cèntims i s’haurà de pagar més en la compra de pisos i cotxes. El Govern aprova el paquet de mesures tributàries
El litre de benzina, que ara ja és el més car de l'Estat, passarà a costar 4,8 cèntims més a partir de l'1 de maig. | Oliver Berg - EFE - EPA/DPA
Palma31/03/12 0:00
Els ciutadans de les Illes Balears pagaran més imposts a partir de l'1 de maig. Serà a partir d'aquest dia que el litre de benzina, que ara ja és el més car de l'Estat, passarà a costar 4,8 cèntims més per l'aplicació del cèntim sanitari. També s'apujarà l'impost de transmissions patrimonials que es paga per la compra d'immobles usats (cases o pisos) de més valor o de cotxes de segona mà de més potència. I s'incrementaran els tributs per als vehicles nous més contaminants.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
L´amnistia fiscal dels grans defraudadors la pagarem nosaltres.
Promesa electoral incomplida de forma olímpica pel PP. Lliberals "de pacotilla". Ara queda perfectament al descobert quin és el vostre discurs econòmic: CAP!!!!!!!
Però amb l´Ecotaxa es podrien saber els ingressos reals dels hotelers. El sistema tributari, està dissenyat pequè només paguem imposts els treballadors.
L'ecotaxa ben dissenyada no ATACA els hotelers sinó que ajuda a mantenir el territori en bones condicions, cosa que du bon turisme. Pot revertir en benefici dels hotelers, si es fa bé. Tot és saber gestionar la idea i l'actuació política dels del govern. I sembla que això ni uns ni altres ho saben fer. Hem de canviar-los. Ni pp ni posE (ni associats) en aquestes illes! Revolució pacífica!
S'apugen brutalment l'IBI, l'electricitat, la gasolina i, per tant, els aliments. I els ingressos dels treballadors baixen o desapareixen en el cas dels aturats. Ens estan ofegant mentre ELLS S'APUGEN EL SOU i no retallen res que els afecti. Hauríem de fer objecció fiscal. Ningú no hauria de pagar els imposts i exigir que les retallades es facin on toca, que és començant per dalt.
I no seria possible cobrar-lo només, per exemple, als turistes? No dus carnet d'identitat, idò et costa 20 cèntims més per litre posar gasoil. I si no, usa el transport públic... i així també contribueixes a conservar el lloc que visites.
I per què no rescaten l'ecotaxa?
van dir que no apujerien impostos, no solsament els han apujat,sinó que en posen de nous.Quina barra.
Clar en plena crisi s'apugen els sous de qualque banda ho han de treure
Son uns lladres