Chaves diu que l'aeroport reuneix “les condicions” per a la cogestió
El vicepresident espanyol manté que “amb tota seguretat” hi haurà acord entre Madrid i Balears per tal que ens locals participin en la gestió de Son Sant Joan
p>El vicepresident tercer del Govern central i ministre de Política Territorial, Manuel Chaves (PSOE), afirmà ahir a Palma que l'aeroport de la ciutat compleix "totes les condicions singulars" perquè pugui tenir una "gestió autònoma" i donar així resposta a les pretensions de Balears. En aquest sentit, augurà que, "amb tota seguretat", s'arribarà a un acord entre Madrid i Govern balear perquè Son Sant Joan sigui un dels aeroports elegits per aplicar-hi un sistema de cogestió que permeti la participació d'ens locals.
Així ho afirmà després de reunir-se amb el president del Govern, Francesc Antich (PSOE), al Consolat de Mar, on acudí abans d'inaugurar el cinquè Diàleg territorial del Comitè de les Regions, que es va fer a l'Almudaina amb motiu de la presidència espanyola de la Unió Europea (UE). Chaves recordà que l'Executiu té la intenció de dur al Congrés un projecte de llei que regularà la gestió dels aeroports i advertí que el de Palma forma part d'un grup de "privilegiats" que genera beneficis econòmics i que, alhora, té un gran volum de trànsit de passatgers.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Molt de titolar per tan poca credibilitat.