'Avui NO és un dia normal' a l'IES Berenguer d'Anoia
Els professors s'han concentrat a les portes del centre inquer abans de començar les classes. | Foto: IES Berenguer d'Anoia
'Avui NO és un dia normal' a l'IES Berenguer d'Anoia. Divendres es va notificar a l'exdirector del centre, Pere Morell, que aquest dilluns s'havia d'incorporar com a docent a l'IES Son Pacs on té la seva plaça.
Morell estava en comissió de serveis a l'IES Berenguer d'Anoia, però després de presentar la dimissió com a director i que Educació l'acceptés sis mesos després, ha hagut de marxar del centre quedant desvinculat del l'IES de la nit al dia. Els companys de Morell s'han concentrat aquest dimarts a les portes del centre inquer amb una pancarta on es podia llegir “Avui NO és un dia normal”.
Cal recordar que Morell i la cap d'estudis del centre, que havia de ser la nova directora del centre, s'assabentaren pel BOIB del 7 de febrer dels canvis imminents a la direcció del centre. Segons havia dictat Educació, la cap d'estudis, passava a ser la nova directora en funcions fins a finals de juny. Ara bé, la cap d'estudis a l'estar de baixa va poder assumir el nou càrrec i ho ha hagut de fer la secretaria de l'IES després de rebre la visita de dos inspectors.
També a Illes Balears
- L’OCB qualifica de «fracàs rotund» el segon pla de segregació lingüística: «Només s’hi han adherit 8 centres»
- Neix SOM Mallorca: una opció política «transversal» contra l’empobriment i la saturació
- Neix el Festival Reacciona, en suport als mitjans de comunicació mallorquins en català
- Un grup de docents parodia el pacte PP-Vox amb una acció teatral davant el Consolat i du a Prohens una camisa de la Falange
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
los votos negativos y postivos de estos comentarios dejan en evidencia al fanatismo fascista catalán
Comunicat de la Resistència : als espanyols : des de la Resistència a l'invasor espanyol , luchamo s pel reconeixement del dret a decidir de tots els pobles que han pensat en la seva INDEPENDÈNCIA , q ue volen ser lliures , que no se senten espanyols , que volen tenir un futur independent i sense coaccions per part del feixisme espanyol del pSOE i pp , upyd , etc Instem als que es consideren espanyols , a permetre , a tolerar , amb ment oberta , que per fi , els pobles puguin decidir sobre el seu futur , i puguin independitzar per ser nacions lliures en una Europa cada vegada més oberta . Esperem que els espanyols donin passos per aconseguir aquest aperturisme de ment , que serveixi per obrir noves vies de comunicació entre les nacions sotmeses a l'estat espanyol , amb el seu govern , per arribar com més aviat al traspàs de poders , ia la proclamació de la independència de cada territori ocupat . VISCA LA LLIBERTAT DELS POBLES I NACIONS ! ! TOTS JUNTS PER LA INDEPENDÈNCIA DELS POBLES ! ! LLIBERTAT I DEMOCRÀCIA PER ALS POBLES OCUPATS !
Comunicado de la Resistencia : a los españoles: desde la Resistencia al invasor español,luchamo s por el reconocimiento del derecho a decidir de todos los pueblos que han pensado en su INDEPENDENCIA,q ue quieren ser libres,que no se sienten españoles,que quieren tener un futuro independiente y sin coacciones por parte del fascismo español del psoe y pp,upyd,etc iNSTAMOS a los que se consideran españoles,a permitir,a tolerar,con mente abierta,que por fin,los pueblos puedan decidir sobre su futuro,y puedan independizarse para ser naciones libres en una Europa cada vez más abierta. Esperamos que los españoles den pasos para conseguir este aperturismo de mente,que sirva para abrir nuevos cauces de comunicacion entre las naciones sometidas al estado español ,con su gobierno,para llegar cuanto antes al traspaso de poderes,y a la proclamación de la independencia de cada territorio ocupado. VIVA LA LIBERTAD DE LOS PUEBLOS Y NACIONES !! TODOS JUNTOS POR LA INDEPENDENCIA DE LOS PUEBLOS !!!! LIBERTAD Y DEMOCRACIA PARA LOS PUEBLOS OCUPADOS !!!