Illes Balears | Esport | Futbol
El Mallorca cerca la victòria per recuperar el lideratge
El Reial Mallorca torna a la Lliga després de la victòria copera de dimecres davant el Betis. Els vermellons sortiran a jugar davant el València amb els ànims renovats i amb l'esperança que l'Atlètic de Madrid sigui capaç de derrotar el líder Celta al Manzanares. Pel que fa als jugadors convocats, Carlos, després del gol a Sevilla podria tornar a gaudir de la confiança de Cúper.
El Mallorca perd el lideratge
El Reial Mallorca va ser derrotat ahir vespre pel Celta en un emocionant i vibrant partit. El conjunt d'Héctor Cúper, que aconseguí avançar-se en el marcador en dues ocasions, pagà molt cares dues errades de marcatge sobre Karpin, que es traduïren en sengles gols per al conjunt gallec. L'onze viguès dugué la iniciativa durant bona part dels noranta minuts, però quan el resultat semblava definitiu i quan millor jugava l'equip illenc, arribà el tercer gol dels locals. A les acaballes del partit, Revivo, de falta directa, va fer el quart gol, amb la qual cosa el partit quedava ja sentenciat. El Reial Mallorca va perdre així el lideratge, però ho va fer amb el cap ben alt.
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- L’Atlàntida Mallorca Film Fest s’espanya amb la reina
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament