El joc tradicional del Terceti de Maria de la Salut viatja a Guadalajara per competir al V Campionat Interprovincial
Deu jugadors de Maria de la Salut representaran Mallorca en el V Campionat Interprovincial de Guarranga, un joc de cartes d’origen incert i considerat en perill d’extinció, que se celebrarà el pròxim dissabte 31 de maig a Molina de Aragón (Guadalajara). El Terceti, com es coneix a l’illa, és un joc ancestral de naips que, a Mallorca, només es juga a Maria de la Salut. Aquesta serà la primera vegada que el municipi mallorquí participa en aquest torneig, juntament amb altres localitats on el joc rep noms diferents: Abengibre (Treses), l’Olleria (Els tres sets) i la mateixa Molina de Aragón (La Guarranga).
També a Illes Balears
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Declaració de guerra: PP i Vox pacten arraconar el català de l'Ensenyament i l'Administració i derogar la llei de Memòria Democràtica
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- El PP torna a la doctrina Bauzá
- El Pi: «Prohens ha venut Mallorca a l'extrema dreta per a mantenir el poder»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.