Els nous propietaris
Els socis Miquel Àngel i Rafel Nadal deleguen en Fernando Martos la seva representació en el consell d'administració. Cada membre s'encarregarà de gestionar una àrea determinada del club vermell
Els membres del nou consell d'administració mallorquinista. | Ferran Aguiló - Monserrat.
Palma09/07/10 0:00
El Mallorca presentà ahir el que, en teoria, serà el seu nou consell d'administració. Hi seuran els socis Josep Pons -en qualitat de president-, Llorenç Serra Ferrer, Miquel Coca, Jaume Cladera, Pere Terrassa, Biel Cerdà i Fernando Martos, aquest en representació dels accionistes Miquel Àngel Nadal -el segon entrenador- i el seu nebot Rafel. De moment, Pons és ambaixador d'Espanya a Àustria i Pere Terrassa és director financer i director general en funcions d'IB3. Ningú no parlà ahir d'incompatibilitat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.