Només Roddick separa Federer
El tennista suís desbancarà Rafel Nadal del lideratge del rànquing de l'ATP si supera el nord-americà en la final de diumenge que ve a la pista central de l'All England Club
Londres03/07/09 0:00
El nord-americà Andy Roddick va enterrar la final somiada a Wimbledon entre Roger Federer i Andy Murray després de vèncer el britànic en un partit molt competitiu en quatre sets per 6-4, 4-6, 7-6 (7) i 7-6 (5). Anteriorment, el suís havia complert el seu paper davant l'alemany Tommy Haas, el qual superà per 7-6 (3), 7-5 i 6-3. D'aquesta manera, el tennista nord-americà s'ha convertit en el darrer escull entre Federer i el número 1 del món, posició que recuperaria si guanyàs la final i desbancàs el mallorquí Rafel Nadal.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.