L'hora de la setena
El Mallorca està més a prop que mai d'aconseguir una fita històrica
Palma06/05/07 0:00
Malgrat la còmoda situació del Mallorca amb vista a la permanència, al·licients per continuar treballant amb tota la tensió del món no en falten, ni prop fer-s'hi. En primer lloc, avui es viurà una oportunitat única a l'Ono Estadi, ja que els jugadors vermellencs tendran la possibilitat d'endur-se la setena victòria consecutiva del seu camp, fet que mai no havien aconseguit militant a la màxima categoria del futbol estatal. El Mallorca ha demostrat aquesta segona volta que Son Moix és un fortí i que no és gens fàcil treure qualque punt de l'Illa. La darrera vegada que l'equip illenc va perdre com a local fou el passat 21 de gener contra el Reial Madrid (0-1).
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.