Definitiu!
Una derrota del Palma Aqua Màgica en el pavelló municipal de Gandia pot col·locar els mallorquins fora dels play-off d'ascens
Darrera final del Palma Aqua Màgica a la Lliga regular de la LEB. Els homes de Diego Tobalina es juguen avui, a les 21 hores, el seu pas als «play-off» en el pavelló municipal de Gandia contra el conjunt local Aigües de València. Els àrbitres prevists són l'andalús Morales Ruiz i el gallec Souto Farto. Els dos es juguen molt en aquest enfrontament. Els de Ciutat poden quedar fora dels «play-off» si no superen el quintet d'Isma Canto, i si el Ciudad de Huelva i el Plus Pujol Lleida guanyen. Un triomf mallorquí, acompanyat de derrotes de Los Barrios i Ricoh Manresa, poden assegurar el quart lloc al club illenc. I els d'Isma Canto, que dirigeix per onzena temporada consecutiva el conjunt valencià, poden evitar disputar el «play-out» si derroten el Palma Aqua Màgica i el Ford Burgos perd a casa contra L'Hospitalet. Ja no descendiran a la LEB 2.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.