Antwain Barbour supera els rànquings en el seu millor partit
El jugador del Tenerife establí nous rècords d'anotació i de valoració
Palma13/02/07 0:00
L'alè nord-americà del Tenerife Rural Antwain La'Mar Barbour va polvoritzar aquesta setmana els registres de la LEB i va establir dos nous rècords, com a MVP i màxim anotador. Per començar, va ser el jugador més valorat de la jornada amb 57 punts i va aconseguir anotar ni més ni menys que 40 punts en el partit que el seu equip va disputar a la pista del Farho Gijón, i que va guanyar per 98-106. A més, Barbour va assolir 12 rebots, va atorgar dues assistències i va recuperar tres pilotes.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.