«Sé que tendrem un nou camp»
Vicenç Grande torna a parlar d'un estadi per a 40.000 persones
Palma03/10/06 0:00
L'acte de presentació de la penya mallorquinista Nuevos Mallorquines, va comptar ahir amb la presència del president del club vermellenc, Vicenç Grande, que es va declarar «emocionat». «Sé que tendrem un nou camp de 40.000 espectadors perquè ens ho mereixem», va dir el president mirant Javier Morientes, el representant de l'Ajuntament de Palma que assistia al sopar que es va oferir al restaurant Inevi, de Palma. «Estic emocionat. El meu desig és que el Mallorca arribi als 25.000 socis qualque dia», va afegir.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.